Si, Acepto
Aquesta web utilitza cookies per obtenir dades estadístiques de la navegació dels seus usuaris. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Llegir més
🎁 5% de descompte en tots els llibres. Anticipa les teves compres de Nadal! 🎁 ¡Veure més!

Cistella de la compra

¿Y la recepción? Balance crítico de los estudios sobre el público

Editorial LA CRUJÍA EDICIONES

¿Y la recepción? Balance crítico de los estudios sobre el público
-% dte.    15,90€
10,00€
Estalvia
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables
Enviament gratuït

La pregunta por la recepción, el consumo y las formas de lectura posibles frente a un texto se constituye dentro de dos campos: en la comunicación, como problematización compleja de las industrias culturales; y dentro del estatuto de la comunicaci...

Llegir-ne més...
Entrega en 24/48h

A casa teva o punt de recollida

Llibreters experts

Assessorament personal

Compra i gaudeix

1h d' aparcament gratuït

  • Editorial LA CRUJÍA EDICIONES
  • ISBN13 9789871004812
  • ISBN10 9871004818
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 311
  • Any Edició 2007
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Comunicació

¿Y la recepción? Balance crítico de los estudios sobre el público

Editorial LA CRUJÍA EDICIONES

La pregunta por la recepción, el consumo y las formas de lectura posibles frente a un texto se constituye dentro de dos campos: en la comunicación, como problematización compleja de las industrias culturales; y dentro del estatuto de la comunicaci...

-% dte.    15,90€
10,00€
Estalvia
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables
Enviament gratuït
Entrega en 24/48h

A casa teva o punt de recollida

Llibreters experts

Assessorament personal

Compra i gaudeix

1h d' aparcament gratuït

Detalls del llibre

La pregunta por la recepción, el consumo y las formas de lectura posibles frente a un texto se constituye dentro de dos campos: en la comunicación, como problematización compleja de las industrias culturales; y dentro del estatuto de la comunicación misma, más allá de sus condicionantes mediáticos.

Matèries

Comunicació