Cistella de la compra

La era del siervoseñor

Autor Dominique Quessada

Editorial TUSQUETS EDITORES

La era del siervoseñor
-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial TUSQUETS EDITORES
  • ISBN13 9788483104446
  • ISBN10 848310444X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 430
  • Col.lecció Ensayo
  • Any Edició 2006
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

La era del siervoseñor

Autor Dominique Quessada

Editorial TUSQUETS EDITORES

-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

A primera vista, la publicidad es una negación de la filosofía, una especie de antifilosofía, pues, frente a la tradición y el logos, parece marcada por la trivialidad y el fomento de las pasiones propios de nuestro tiempo. Sin embargo, Quessada ve en esta oposición una simetría íntima:  lejos de pertenecer a la imagen, la publicidad corona  el reino del discurso y compite con la filosofía en la definición de la ciudad platónica. La tesis de este brillante ensayo es audaz:  hija de la sofística y la democracia, la publicidad completa el trabajo inacabado por la filosofía.