Experiential marketing
Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
-5% dte. 23,95€
22,75€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
- ISBN13 9788423424368
- ISBN10 8423424367
- Tipus Llibre
- Pàgines 298
- Any Edició 2006
- Idioma Castellà
- Encuadernació Rústica
Seccions
MàrquetingExperiential marketing
Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
-5% dte. 23,95€
22,75€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
El libro presenta un enfoque revolucionario del marketing, que apunta a la creación de experiencias holísticas en los clientes, a través de marcas que lleven asociadas percepciones sensoriales, afectivas y creativas, y que se asocien fácilmente con un estilo de vida determinado. La identidad visual, la comunicación, la presencia de los productos, los sitios web y el servicio son elementos fundamentales de esta tendencia.
Seccions
MàrquetingMés llibres de BERND SCHMITT
16,10€
16,95€
Consulti disponibilitat