Cistella de la compra

Experiential marketing

Autor BERND SCHMITT

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

Experiential marketing
-5% dte.    23,95€
22,75€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
  • ISBN13 9788423424368
  • ISBN10 8423424367
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 298
  • Any Edició 2006
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Experiential marketing

Autor BERND SCHMITT

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

-5% dte.    23,95€
22,75€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El libro presenta un enfoque revolucionario del marketing, que apunta a la creación de experiencias holísticas en los clientes, a través de marcas que lleven asociadas percepciones sensoriales, afectivas y creativas, y que se asocien fácilmente con un estilo de vida determinado. La identidad visual, la comunicación, la presencia de los productos, los sitios web y el servicio son elementos fundamentales de esta tendencia.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de BERND SCHMITT