Cistella de la compra

Marketing de la moda
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDIC. INTERNAC. UNIVERSITARIAS
  • ISBN13 9788484691631
  • ISBN10 8484691632
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 316
  • Col.lecció YUMELIA
  • Any Edició 2005
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Esta obra propone una amplia visión del mundo de la moda desde la perspectiva del marketing, y analiza el escenario del mercado de la moda y su entorno; la segmentación y el posicionamiento del producto; el comportamiento de compra del canal de distribución y del consumidor; la investigación de mercados; los componentes del marketing mix de la moda (producto, precio, distribución, comunicación, promoción y comercialización); las estrategias y la planificación del marketing de la moda. Todo ello tratado de forma sencilla y amena, pero con el rigor que exige el tema.El libro está orientado a todos aquellos que operan en el sector de la moda: directivos, estilistas, diseñadores, directores de marketing, product managers, medios de comunicación especializados, gabinetes de comunicación, vendedores, representantes, detallistas, etc. También es útil para el público en general interesado en este apasionante mundo.