Cistella de la compra

El marketing como estrategia

Autor Nirmalya Kumar

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

El marketing como estrategia
-5% dte.    24,85€
23,60€
Estalvia 1,24€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
  • ISBN13 9788423423095
  • ISBN10 8423423093
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 256
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

El marketing como estrategia

Autor Nirmalya Kumar

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

-5% dte.    24,85€
23,60€
Estalvia 1,24€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El marketing como estrategia permite a las empresas conseguir beneficios en el largo plazo y atender las cada vez más cambiantes necesidades de los consumidores. Considerando que la función del marketing está actualmente en crisis, Kumar propone a los profesionales del marketing pasar de ser implementadores de las tradicionales técnicas del marketing a coordinadores estratégicos de la organización. Revelando ejemplos de grandes empresas, como Danone, Carrefour, Club Med, IBM, Nestlé, Ryanair, Sony, Vodafone y Zara, el autor explica qué deben hacer los ejecutivos de marketing para liderar el destino de sus empresas.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de James A. Narus, James C. Anderson, Nirmalya Kumar