Cistella de la compra

Investigación de mercados

Editorial PARANINFO/THOMSON LEARNING

Investigación de mercados
-5% dte.    28,60€
27,17€
Estalvia 1,43€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PARANINFO/THOMSON LEARNING
  • ISBN13 9788497323772
  • ISBN10 8497323777
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 352
  • Any Edició 2005
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Investigación de mercados

Editorial PARANINFO/THOMSON LEARNING

-5% dte.    28,60€
27,17€
Estalvia 1,43€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El libro presenta una visión general del papel de la información y el conocimiento en la toma de decisiones comerciales, desarrollando la investigación de mercados a través de una serie de capítulos que explican los procedimientos para llevar a cabo estudios de mercados, la aplicación de métodos cualitativos y cuantitativos en la recogida de la información y los tipos de análisis estadísticos adecuados para dar fiel respuesta a los objetivos manifestados por los responsables de la toma de decisiones. En último término se explica como elaborar un informe de investigación de mercados.

Seccions

Màrqueting