Cistella de la compra

Catalans i Occitans a la Catalunya moderna (Comtats de Rosselló i Cerdanya, s.XVI-XVII). Vol.II

Autor Joan Peytaví Deixona

Editorial RAFAEL DALMAU EDITOR BARCELONA

Catalans i Occitans a la Catalunya moderna (Comtats de Rosselló i Cerdanya, s.XVI-XVII). Vol.II
-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial RAFAEL DALMAU EDITOR BARCELONA
  • ISBN13 9788423206841
  • ISBN10 842320684X
  • Tipus Llibre
  • Col.lecció PUBLICACIONS DE LA FUNDACIO SALVADOR VIV
  • Any Edició 2000
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Catalans i Occitans a la Catalunya moderna (Comtats de Rosselló i Cerdanya, s.XVI-XVII). Vol.II

Autor Joan Peytaví Deixona

Editorial RAFAEL DALMAU EDITOR BARCELONA

-5% dte.    22,00€
20,90€
Estalvia 1,10€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Expresión escrita en L2/ELE constituye un manual de síntesis sobre el estado de la cuestión en la enseñanza de la destreza de la producción escrita como lengua segunda y específicamente sobre español como lengua extranjera. Una primera parte titulada Investigaciones y fundamentos sintetiza las investigaciones desarrolladas en la lingüística, la psicología y la pedagogía que contribuyen a explorar el acto de escritura en una segunda lengua. Se resumen las aportaciones de la lingüística del texto, el análisis de género discursivo, la retórica contrastiva o los procesos de composición, además de prestar atención a las formas electrónicas de escritura. La segunda parte, titulada Didáctica en el aula, plantea los principales enfoques metodológicos con que se puede aprovechar la escritura en el aula.