Cistella de la compra

Strategic brand management:Building,measuring and managing brand equity

Autor Kevin Lane Keller

Editorial PRENTICE HALL

Strategic brand management:Building,measuring and managing brand equity
-5% dte.    142,43€
135,31€
Estalvia 7,12€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PRENTICE HALL
  • ISBN13 9780131216112
  • ISBN10 0131216112
  • Tipus Llibre
  • Any Edició 2003

Strategic brand management:Building,measuring and managing brand equity

Autor Kevin Lane Keller

Editorial PRENTICE HALL

-5% dte.    142,43€
135,31€
Estalvia 7,12€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre