Cistella de la compra

Sport,Media,Culture:Global and Local Dimensions

Autor Neil Blain

Editorial FRANK CASS

Sport,Media,Culture:Global and Local Dimensions
-5% dte.    41,44€
39,37€
Estalvia 2,07€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial FRANK CASS
  • ISBN13 9780714682617
  • ISBN10 0714682616
  • Tipus Llibre
  • Any Edició 2003

Sport,Media,Culture:Global and Local Dimensions

Autor Neil Blain

Editorial FRANK CASS

-5% dte.    41,44€
39,37€
Estalvia 2,07€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

The relationship between media and sport has become of particular interest to media scholars over the last decade. As the significance of sport itself has grown in a variety of other disciplines, the study of the ways in which media and sport interact across boundaries can be found in literature on the sociology of sport, history of sport, gender studies, cultural studies, journalism, leisure studies and beyond. For scholars interested in the media in particular, sport can shed light on a range of issues central to media studies. This book focuses on the sport-media phenomenon and analyses such issues as new media technology, gender, ethnicity, collective identity and globalization, as well as aspects of the political economy of the media.