Cistella de la compra

Cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico.

Autor Francisco Abascal Rojas

Editorial ESIC EDITORIAL

Cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico.
-5% dte.    34,00€
32,30€
Estalvia 1,70€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ESIC EDITORIAL
  • ISBN13 9788473563772
  • ISBN10 8473563778
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 457
  • Any Edició 2004
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico.

Autor Francisco Abascal Rojas

Editorial ESIC EDITORIAL

-5% dte.    34,00€
32,30€
Estalvia 1,70€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La teoría del marketing estratégico, es la primera parte del conjunto Cómo se hace un plan estratégico, que consta de dos, complementada con la segunda, Modelo de desarrollo en una empresa. Su pretensión es la de servir de ayuda a estudiantes y profesionales, tiene como finalidad dar a conocer todos aquellos datos básicos de partida para el desarrollo del plan estratégico.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Francisco Abascal Rojas