Cómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico.
Editorial ESIC EDITORIAL
-5% dte. 34,00€
32,30€
Estalvia 1,70€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial ESIC EDITORIAL
- ISBN13 9788473563772
- ISBN10 8473563778
- Tipus Llibre
- Pàgines 457
- Any Edició 2004
- Idioma Castellà
- Encuadernació Rústica
Seccions
MàrquetingCómo se hace un plan estratégico. La teoría del marketing estratégico.
Editorial ESIC EDITORIAL
-5% dte. 34,00€
32,30€
Estalvia 1,70€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
La teoría del marketing estratégico, es la primera parte del conjunto Cómo se hace un plan estratégico, que consta de dos, complementada con la segunda, Modelo de desarrollo en una empresa. Su pretensión es la de servir de ayuda a estudiantes y profesionales, tiene como finalidad dar a conocer todos aquellos datos básicos de partida para el desarrollo del plan estratégico.
Seccions
MàrquetingMés llibres de Francisco Abascal Rojas
22,80€
24,00€
Consulti disponibilitat
20,90€
22,00€
Consulti disponibilitat
28,50€
30,00€
Consulti disponibilitat