Cistella de la compra

La producción social de comuniczación

Autor Manuel Martín Serrano

Editorial ALIANZA EDITORIAL, S.A.

La producción social de comuniczación
-5% dte.    22,50€
21,37€
Estalvia 1,12€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ALIANZA EDITORIAL, S.A.
  • ISBN13 9788420641928
  • ISBN10 8420641928
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 253
  • Any Edició 2004
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Comunicació

La producción social de comuniczación

Autor Manuel Martín Serrano

Editorial ALIANZA EDITORIAL, S.A.

-5% dte.    22,50€
21,37€
Estalvia 1,12€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Este libro muestra por primera vez las formas en que los usos sociales de la comunicación contribuyen al funcionamiento y la perpetuación de las sociedades. Inicia la Teoría Social de la Comunicación, disciplina que estudia la producción de información pública, sus modalidades y efectos, desde los primeros relatos orales que aún perduran en los cuentos infantiles, hasta los nuevos materiales audiovisuales y digitales. Proporciona conceptos y métodos para reconocer e investigar los componentes tecnológicos, organizativos y culturales que distinguen a cada modalidad de comunicación publica, incluidas formas tradicionales que viven sus últimos momentos; y analiza en profundidad las continuidades y conflictos entre las comunicaciones de masas y los sistemas de comunicación globalizados. (*CR*)

Seccions

Comunicació

Més llibres de Manuel Martín Serrano, Olivia Velarde