Cistella de la compra

Gestión de la documentación en la publicidad y en las relaciones públicas

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL SINTESIS, S.A.

Gestión de la documentación en la publicidad y en las relaciones públicas
-5% dte.    38,00€
36,10€
Estalvia 1,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL SINTESIS, S.A.
  • ISBN13 9788497561716
  • ISBN10 8497561716
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 352
  • Col.lecció Ciencias de la información
  • Any Edició 2004
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Gestión de la documentación en la publicidad y en las relaciones públicas

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL SINTESIS, S.A.

-5% dte.    38,00€
36,10€
Estalvia 1,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Algunos teóricos consideran que la Publicidad es, sobre todo, creatividad. Pero una campaña publicitaria se compone de muchos elementos que han de estar ensamblados para lograr el fin último: que el producto anunciado se venda y que la empresa recupere la inversión de la publicidad y pueda seguir ofreciendo más anuncios. En este caso, el anunciante ha de tener su propio margen de beneficios, que será mayor si las ventas son más elevadas.

Més llibres de AA. VV.