Cistella de la compra

Història del periodisme. Notícies, periodistes i mitjans de comunicació

Autor Jaume Guillamet

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

Història del  periodisme. Notícies, periodistes i mitjans de comunicació
-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437056777
  • ISBN10 8437056772
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 256
  • Col.lecció Aldea Global
  • Any Edició 2003
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Periodisme

Història del periodisme. Notícies, periodistes i mitjans de comunicació

Autor Jaume Guillamet

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

-5% dte.    24,00€
22,80€
Estalvia 1,20€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Con Història del periodisme. Notícies, periodistas i mitjans de comunicació, Jaime Guillamet plantea una lectura global de la evolución del periodismo, desde las hojas de noticias manuscritas e impresas de los siglos XVI y XVII hasta la diversidad presente de medios impresos y electrónicos, textuales y audiovisuales. El objetivo de este libro, concebido como manual para universitarios y como lectura de interés para una público amplio, es marcar las líneas principales de esta evolución, prestando atención a los orígenes, los momentos de cambio, las tendencias principales, los medios más significativos y las personalidades más influyentes. Por las dimensiones del volumen, el propósito no es ser exhaustivo sino hacer una síntesis orientadora de los cinco siglos largos que van desde la aparición de la imprenta hasta la de Internet, referida a los principales países de referencia.

Seccions

Periodisme