Cistella de la compra

Checklists claves para marketing directo

Autor Henry Shaw / John Stockwell

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

Checklists claves para marketing directo
-5% dte.    22,95€
21,81€
Estalvia 1,15€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.
  • ISBN13 9788480887854
  • ISBN10 8480887850
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 229
  • Any Edició 2002
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Checklists claves para marketing directo

Autor Henry Shaw / John Stockwell

Editorial EDICIONES GESTION 2000 S.A.

-5% dte.    22,95€
21,81€
Estalvia 1,15€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquí está todo lo que usted necesita para ahorrar tiempo, reducir gastos, eliminar riesgos y garantizar que sus programas de marketing directo siguen en el camino del éxito. Este completo conjunto de checklists cubre todos los elementos claves del marketing directo: planificación, desarrollo de la estrategia, presupuesto y una implementación con éxito. Es un libro que le ayudará a: .Establecer objetivos y descubrir lo que necesita para alcanzarlos. .Planificar su programa: identificar clientes, establecer precios y predecir ventas y puntos de equilibrio

Seccions

Màrqueting