Cistella de la compra

La meva agenda

Editorial BRÚIXOLA

La meva agenda
-5% dte.    6,00€
5,70€
Estalvia 0,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial BRÚIXOLA
  • ISBN13 9788483045237
  • ISBN10 8483045230
  • Tipus Llibre

La meva agenda

Editorial BRÚIXOLA

-5% dte.    6,00€
5,70€
Estalvia 0,30€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

En contra de las técnias de marketing tradicionales, que tratan de contar, medir y manipular la propagación de la información, Seth Godin argumenta que la información puede propagarse de un modo más eficaz de cliente a cliente que de negocio a cliente. Godin llama ideavirus a este poderoso diálogo cliente-cliente y exhorta con vehemencia a los publicistas y empresarios a crear un entorno dentro del que las ideas puedan replicarse y extenderse por sí solas.