Cistella de la compra

El meollo del Branding

Autor THOMAS J. PETERS

Editorial ECOMMERCE QUALITY CONSULTING, S.L.

El meollo del Branding
-5% dte.    9,95€
9,46€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ECOMMERCE QUALITY CONSULTING, S.L.
  • ISBN13 9788493222185
  • ISBN10 8493222186
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 96
  • Col.lecció Triunfar en un mundo sin reglas #3
  • Any Edició 2002

Seccions

Màrqueting

El meollo del Branding

Autor THOMAS J. PETERS

Editorial ECOMMERCE QUALITY CONSULTING, S.L.

-5% dte.    9,95€
9,46€
Estalvia 0,50€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Bet y Bup se preguntan qué pasaría si ellos fueran diferentes, si tuvieran características y atributos de otros animales. Si las ranas fuesen como perros los estanques serían muy ruidosos, y si los perros fuesen como pájaros serían demasiado pesados para sosarse sobre una rama. Bet y Bup imaginan varias situaciones en las que se encontrarían si fuesen diferentes y acaban aceptándose tal y como son.

Seccions

Màrqueting