Cistella de la compra

Comunidades virtuales. Parte fundamental de la estrategia del negocio electrónico

Autor H. Merz / J. Brunold / J. Wagner

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

Comunidades virtuales. Parte fundamental de la estrategia del negocio electrónico
-5% dte.    16,95€
16,10€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
  • ISBN13 9788423418350
  • ISBN10 8423418359
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 257
  • Any Edició 2002
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Comunidades virtuales. Parte fundamental de la estrategia del negocio electrónico

Autor H. Merz / J. Brunold / J. Wagner

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

-5% dte.    16,95€
16,10€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Esta obra explica qué son las comunidades virtuales en internet, para qué sirven y cuál es su utilidad. Ofrece información práctica sobre los pasos a seguir para su creación y funcionamiento, para calcular costes y beneficios y sacarle luego el máximo partido.

Més llibres de R. Mayer, J. Wagner, J. P. Hoepelman