Cistella de la compra

Marketing de servicios : un enfoque de integración del cliente a la empresa

Autor Mary Jo Bitner / Valarie A. Zeithaml

Editorial MCGRAW-HILL

Marketing de servicios : un enfoque de integración del cliente a la empresa
-5% dte.    50,95€
48,40€
Estalvia 2,55€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial MCGRAW-HILL
  • ISBN13 9789701033258
  • ISBN10 9701033256
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 747
  • Any Edició 2002
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Marketing de servicios : un enfoque de integración del cliente a la empresa

Autor Mary Jo Bitner / Valarie A. Zeithaml

Editorial MCGRAW-HILL

-5% dte.    50,95€
48,40€
Estalvia 2,55€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Esta obra es única, tanto en su contenido como en su estructura. Además de los temas de marketing acostumbrados, la obra introduce al lector en temas completamente nuevos, entre ellos la administración y la medición de la calidad en el sevicio, la recuperación del servicio y la vinculación entre la medición del cliente y la medición del desempeño.

Seccions

Màrqueting