Cistella de la compra

Investigación de mercados.

Autor Pere Soler Pujals

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Investigación de mercados.
-5% dte.    8,41€
7,99€
Estalvia 0,42€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
  • ISBN13 9788449022371
  • ISBN10 8449022371
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 113
  • Col.lecció Materials #99
  • Any Edició 2001
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Investigación de mercados.

Autor Pere Soler Pujals

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

-5% dte.    8,41€
7,99€
Estalvia 0,42€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El objetivo del presente trabajo es que el alumno disponga de una información básica sobre teoría y práctica de la investigación de mercados; que tenga desde el principio del curso un resumen de lo que en clase será ampliado y comentado. Pretende formar investigadores con esye único material sería pecar de ingenuos, crear falsas expectativas. Si que buscamos, no obstante, que el alumno pueda comprender, diseñar y criticar una investigación; distinguir lo que se puede hacer y lo que no se puede hacer en investigación de mercados. Para ello, y complementando el presente material, se han previsto unas prácticas donde se aplicarán los conocimientos adquiridos en estos principios básicos de investigación. Asimismo, hemos previsto una evaluación, o preguntas de repaso para que el alumno compruebe su nivel de conocimientos.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Pere Soler Pujals