Cistella de la compra

Lo que queda de los medios. Ideas para una ética de la comunicación

Autor Gianfranco Bettetini / Armando Fumagalli

Editorial EUNSA (EDICIONES UNIVERSIDAD DE NAVARRA)

Lo que queda de los medios. Ideas para una ética de la comunicación
-5% dte.    18,03€
17,13€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Seccions

Comunicació

Lo que queda de los medios. Ideas para una ética de la comunicación

Autor Gianfranco Bettetini / Armando Fumagalli

Editorial EUNSA (EDICIONES UNIVERSIDAD DE NAVARRA)

-5% dte.    18,03€
17,13€
Estalvia 0,90€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Bettetini y Fumagalli afrontan los problemas éticos más relevantes en el mundo de la información escrita, la narración audiovisual -cine y televisión- y la publicidad. Su trabajo tiene un marcado carácter interdisciplinar que busca una auténtica articulación entre los estudios de antropología, sociología, narrativa, educación, economía, literatura, historia y cultura.

Seccions

Comunicació