Cistella de la compra

Investigación de mercados: Obtención de información.

Autor Fernández Nogales. Ángel

Editorial CIVITAS

Investigación de mercados: Obtención de información.
-5% dte.    16,83€
15,99€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial CIVITAS
  • ISBN13 9788447013128
  • ISBN10 844701312X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 244
  • Col.lecció Biblioteca Cívitas economía y empresa. Colección E
  • Any Edició 1999
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

Investigación de mercados: Obtención de información.

Autor Fernández Nogales. Ángel

Editorial CIVITAS

-5% dte.    16,83€
15,99€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Edición bilingüe: castellano-catalán. La poesía catalana moderna goza de una atención especial del público de habla castellana desde hace varias décadas. Este interés no sólo se fundamenta en la extraordinaria calidad de sus mejores representantes, sino en la riqueza del conjunto y en el alto nivel medio que ha alcanzado. No es ocioso recordar la represión que ha sufrido esta lengua en el pasado, ni el tener en cuenta que, en aquellos momentos, fue precisamente la poesía el refugio de la conciencia de un pueblo.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de Fernández Nogales. Ángel