Cistella de la compra

Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación

Autor Joseph R. Dominick / Roger D. Wimmer

Editorial INTERNATIONAL THOMSON EDITORES

Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación
-5% dte.    21,03€
19,98€
Estalvia 1,05€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Seccions

Comunicació

Introducción a la investigación de medios masivos de comunicación

Autor Joseph R. Dominick / Roger D. Wimmer

Editorial INTERNATIONAL THOMSON EDITORES

-5% dte.    21,03€
19,98€
Estalvia 1,05€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El eje sobre el que gira esta obra es el método científico y sius aplicaciones en la investiga ción de medios masivos. A través de él, se muestra el desarrollo de un proyecto, desde la eleccióon del tema, hasta el análisis de resultados.

En este volúmen se aborda la elección del tema, las fuentes de información, las escalas de medición, los métodos estadísticos, el muestreo, los principios éticos.

Seccions

Comunicació