Cistella de la compra

Planificación estratégica de la imagen corporativa

Autor Paul Capriotti

Editorial ARIEL

Planificación estratégica de la imagen corporativa
-5% dte.    14,00€
13,30€
Estalvia 0,70€
  • Editorial ARIEL
  • ISBN13 9788434412750
  • ISBN10 8434412756
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 254
  • Col.lecció Ariel comunicación
  • Any Edició 1999
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Planificación estratégica de la imagen corporativa

Autor Paul Capriotti

Editorial ARIEL

-5% dte.    14,00€
13,30€
Estalvia 0,70€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.

Expertes llibreteres
Assessorament personal
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La presente obra proporciona, a estudiantes y profesores, un punto de partida para la reflexión y análisis del fenomeno de la imagen corporativa en las organizaciones aporta, a los profesionales de la comunicación y el marketing, en agencias o empresas, una herramienta de trabajo que orienta y facilita su labor en la planificación de la imagen corporativa de las organizaciones en las que trabajan.
  • Editorial ARIEL
  • ISBN13 9788434412750
  • ISBN10 8434412756
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 254
  • Col.lecció Ariel comunicación
  • Any Edició 1999
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Més llibres de Alejandro Álvarez Nobell, Ana Almansa Martínez, Antón Álvarez Ruiz, Gonzalo Brujó, Paul Capriotti, N. N. P.