Cistella de la compra

J. M. W. Turner 1775-1851. El mundo de la luz y del color

Autor Michael Bockemühl

Editorial TASCHEN (ESPAÑA)

J. M. W. Turner 1775-1851. El mundo de la luz y del color
-5% dte.    7,50€
7,12€
Estalvia 0,37€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial TASCHEN (ESPAÑA)
  • ISBN13 9783822861967
  • ISBN10 3822861960
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 96
  • Any Edició 2000
  • Encuadernació Rústica

J. M. W. Turner 1775-1851. El mundo de la luz y del color

Autor Michael Bockemühl

Editorial TASCHEN (ESPAÑA)

-5% dte.    7,50€
7,12€
Estalvia 0,37€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

As a blind person would see the world if the gift of sight suddenly returned - so might one describe the effect of Turner's paintings on the observer. John Ruskin, the uncompromising nineteenth century defender of the painting of William Turner (1775-1851) spoke of the 'innocence of the eye', which perceives the colors and forms of the world before it recognizes their significance. But in order to develop such a style, Turner first had to overcome the entire legacy of late rococo academic teachings. He was simultaneously a romantic and a realist - and yet he was neither. His landscapes, far in advance of their time, have been called forerunners of Impressionism, but they also posses traits that influenced Expressionism, and many of his late compositions are thoroughly surrealistic.

Més llibres de Michael Bockemühl