Cistella de la compra

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL CEP

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA
-5% dte.    19,18€
18,22€
Estalvia 0,96€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL CEP
  • ISBN13 9788419886354
  • ISBN10 8419886351
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 264
  • Any Edició 2023
  • Encuadernació Rústica

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL CEP

-5% dte.    19,18€
18,22€
Estalvia 0,96€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

MF0982_3. Administraci¢n y gesti¢n de las comunicaciones de ladirecci¢n TEMA 1. La asistencia a la direcci¢n en los procesos deinformaci¢n y comunicaci¢n de las organizaciones- La empresa y suorganizaci¢n - La organizaci¢n empresarial - La direcci¢n en laempresa. - Relaciones de interacci¢n entre direcci¢n y la asistencia a la direcci¢n - Funciones del servicio del secretariado LO QUE HEMOSAPRENDIDOTEMA 2. El proceso de la comunicaci¢n objetivos - El procesode la comunicaci¢n- La comunicaci¢n en la empresa. su importancia LOQUE HEMOS APRENDIDOTEMA 3. Comunicaciones presenciales - Formas decomunicaci¢n oral en la empresa (conversaciones, reuniones, tertulias, debates, mesas redondas, conversaciones telef¢nicas, entrevistas,discursos o exposiciones) - Precisi¢n y claridad en el lenguaje-Elementos de comunicaci¢n oral. la comunicaci¢n efectiva - Laconducci¢n del di logo- La comunicaci¢n no verbal. funciones - Laimagen corporativa de la organizaci¢n en las comunicacionespresencialesLO QUE HEMOS APRENDIDO Tema 4. El protocolo social.-Normas generales de comportamiento: Saber ser -naturalidad, talant

Més llibres de AA. VV.