Cistella de la compra

Reflective teaching in second language classrooms

Autor Charles Lockhart / Jack C. Richards

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Reflective teaching in second language classrooms
-5% dte.    42,50€
40,38€
Estalvia 2,13€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
  • ISBN13 9780521458030
  • ISBN10 052145803X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 218
  • Any Edició 1995
  • Idioma Anglès
  • Encuadernació Rústica

Reflective teaching in second language classrooms

Autor Charles Lockhart / Jack C. Richards

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

-5% dte.    42,50€
40,38€
Estalvia 2,13€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Reflective Teaching in Second Language Classrooms introduces teachers to ways of exploring and reflecting upon their classroom experiences, using a carefully structured approach to self-observation and self-evaluation. Teachers are encouraged to collect data about their own teaching; to examine their attitudes, beliefs, and assumptions; and then to use the information obtained as a basis for critical reflection on teaching practices. The approach is not linked to a particular method, but rather can be applied to a variety of approaches and teaching situations. Each chapter includes thought-provoking questions and activities appropriate for group discussion or self-study.