Cistella de la compra

When good companies do bad things. Responsibility and risk in age of globalization

Autor Blair Gibb / Peter Schwartz

Editorial WILEY-INTERSCIENCE

When good companies do bad things. Responsibility and risk in age of globalization
-5% dte.    37,77€
35,88€
Estalvia 1,89€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial WILEY-INTERSCIENCE
  • ISBN13 9780471323327
  • ISBN10 0471323322
  • Tipus Llibre
  • Encuadernació Tela

When good companies do bad things. Responsibility and risk in age of globalization

Autor Blair Gibb / Peter Schwartz

Editorial WILEY-INTERSCIENCE

-5% dte.    37,77€
35,88€
Estalvia 1,89€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

When Good Companies Do Bad Things explores the strategic relationship between know-how, integrity, and integration, demonstrating how companies that fail to embrace the deeper meanings of these terms jeopardize their reputations and future prosperity. Schwartz and Gibb present new approaches to avoid the financial pitfalls of bad corporate assumptions and enable good companies to make good on translating social value into business value.

Més llibres de Blair Gibb, Peter Schwartz