Cistella de la compra

Marketing

Autor AA. VV.

Editorial THOMSON EDITORES

Marketing
-5% dte.    41,46€
39,39€
Estalvia 2,07€
  • Editorial THOMSON EDITORES
  • ISBN13 9609687529449
  • ISBN10 968752944X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 691
  • Any Edició 1998
  • Encuadernació Tela

Marketing

Autor AA. VV.

Editorial THOMSON EDITORES

-5% dte.    41,46€
39,39€
Estalvia 2,07€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.

Expertes llibreteres
Assessorament personal
Enviaments en 24/48h
-5% dto en tots els llibres
Gràcies per comprar
en llibreries reals.
Recollida GRATUÏTA en Llibreria
Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

This comprehensive marketing book is organized around the marketing mix. It is lively, interesting, and filled with current examples. The latest concepts and theories are covered in a practical and contemporary manner. Popular themes include coverage of Internet marketing, marketing plans, customer value, small business, global and multicultural marketing, ethics, and careers in marketing. As today's marketers face a marketplace that is becoming simultaneously more competitive, specialized, global and internet-reliant, they must continually develop new strategies and enhance old skills with a balance of creativity and knowledge. Marketing, 4e is a necessity for all successful marketers!
  • Editorial THOMSON EDITORES
  • ISBN13 9609687529449
  • ISBN10 968752944X
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 691
  • Any Edició 1998
  • Encuadernació Tela

Més llibres de AA. VV.