Lo que les gusta a los clientes de su marca. El valor emocional. La calidad en el servicio
Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
-5% dte. 24,55€
23,33€
Estalvia 1,23€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
- ISBN13 9788423416448
- ISBN10 8423416445
- Tipus Llibre
- Pàgines 348
- Any Edició 1999
- Encuadernació Rústica
Seccions
MàrquetingLo que les gusta a los clientes de su marca. El valor emocional. La calidad en el servicio
Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
-5% dte. 24,55€
23,33€
Estalvia 1,23€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Seccions
MàrquetingMés llibres de David Freemantle
19,95€
21,00€
Consulti disponibilitat