Cistella de la compra

El beneficio de compartir valores. Marketing social corporativo, una nueva estrategia para diferenciar las marcas

Autor Ramón Guardia Massó

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

El beneficio de compartir valores. Marketing social corporativo, una nueva estrategia para diferenciar las marcas
-5% dte.    16,73€
15,90€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.
  • ISBN13 9788423416301
  • ISBN10 8423416305
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 217
  • Any Edició 1999
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

El beneficio de compartir valores. Marketing social corporativo, una nueva estrategia para diferenciar las marcas

Autor Ramón Guardia Massó

Editorial EDICIONES DEUSTO, S.A.

-5% dte.    16,73€
15,90€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Seccions

Màrqueting