Cistella de la compra

Castells i televisió. La construcció mediàtica del fet casteller

Autor Santi Suárez-Baldrís

Editorial COSSETANIA EDICIONS

Castells i televisió. La construcció mediàtica del fet casteller
-5% dte.    12,02€
11,42€
Estalvia 0,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial COSSETANIA EDICIONS
  • ISBN13 9788489890145
  • ISBN10 8489890145
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 208
  • Col.lecció L'AIXECADOR
  • Any Edició 1998
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Castells i televisió. La construcció mediàtica del fet casteller

Autor Santi Suárez-Baldrís

Editorial COSSETANIA EDICIONS

-5% dte.    12,02€
11,42€
Estalvia 0,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Suárez-Baldrís, Santi
Va néixer a Reus. Va llicenciar-se en Sociologia (UAB) i va fer els cursos de doctorat en Comunicació Audiovisual i un postgrau de Demografia al Centre d'Estudis Demogràfics de la UAB. Com a periodista va començar a treballar l'any 1990 al bisetmanal Reus Diari, d'on va passar, després, a l'equip del Nou Diari, i ha col·laboratamb nombroses editorials i mitjans de comunicació, tant a Barcelona com a Reus i Tarragona. Com a sociòleg, ha realitzat treballs de recerca tant per a empreses particulars com per a institucions públiques. Actualment, la seva vida professional està dividida entre la feina de periodista per a la televisió i l'ensenymanet de la Sociologia a l'Escola Universitària de Treball Social (URV), de Tarragona. 
En aquest llibre, l'autor combina l'estudi de la cultura tradicionalment coneguda com a popular amb l'estudi dels mitjans de comunicació social i, concretament, la televisió, i intenta observar com la televisió, l'espectacle i, en fi, l'anomenada "cultura de masses" han ocupat un espai fins ara patrimoni de la festa i de l'activitat directament participativa.