Cistella de la compra

Aprenentatge Cooperatiu en Ciències Socials (ACECS) (GI-IDES)

Autor Pilar Carrasquer

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Aprenentatge Cooperatiu en Ciències Socials (ACECS) (GI-IDES)
-5% dte.    8,00€
7,60€
Estalvia 0,40€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Aprenentatge Cooperatiu en Ciències Socials (ACECS) (GI-IDES)

Autor Pilar Carrasquer

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

-5% dte.    8,00€
7,60€
Estalvia 0,40€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aprenentatge Cooperatiu en Ciències Socials (ACECS) (GI-IDES) és un document on es recullen les experiències d'innovació docent desenvolupades pels diferents integrants del grup ACECS, un grup d'interès de la Unitat d'Innovació Docent en Educació Su-pe-rior (IDES) de la Universitat Autò-no-ma de Barcelona centrat en l'a-pli-cació de l'aprenentatge coope-ra-tiu en el marc de la docència universitària. El treball cooperatiu constitueix una bona metodologia a l'hora de millorar l'aprenentatge dels estudiants i de convertir-los en subjectes actius dins el seu procés formatiu. Els membres del grup ACECS han aplicat aquesta metodologia a diferents disciplines que pertanyen a l'àmbit de les ciències socials i sota contextos docents diversos. En concret, en aquells elements del treball cooperatiu on considerem que la funció del professorat és més determinant i fonamental a l'hora de facilitar que l'aprenentatge cooperatiu sigui més significatiu que l'individual: la inter-de-pen-dència, la configuració dels grups i l'avaluació. Nosaltres no pretenem pas que les diferents experiències recollides de forma aïllada puguin servir de model o de recomanació. El valor afegit d'aquesta compilació d'actuacions docents no és al-tre que possibilitar que el professorat interessat en l'aprenentatge cooperatiu accedeixi a un ventall ampli i divers de recursos i evidències, que serveixi de punt de referència a l'hora de dissenyar i desplegar les seves pròpies experiències de treball cooperatiu (mitjans, materials, recursos, sistemes d'a-va-luació, etc.).