Cistella de la compra

Cumbre, nivel intermedio. Guía didáctica

Autor María Teresa Espinet / Aquilino Sánchez Pérez / Pascual Cantos

Editorial SGEL

Cumbre, nivel intermedio. Guía didáctica
-5% dte.    10,61€
10,08€
Estalvia 0,53€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial SGEL
  • ISBN13 9788471435422
  • ISBN10 847143542X
  • Tipus Llibre
  • Encuadernació Rústica

Cumbre, nivel intermedio. Guía didáctica

Autor María Teresa Espinet / Aquilino Sánchez Pérez / Pascual Cantos

Editorial SGEL

-5% dte.    10,61€
10,08€
Estalvia 0,53€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Guía Didáctica (Libro del Profesor) Nivel 2/ Teacher's Book Level 2
á
Características Metodológicas:
  • Selección y gradación de materias (basicamente auténticos) según criterios funcionales de uso.
  • Equilibrio entre las actividades por destrezas ( comprensión y expresión oral y escrita) y los mecanismos de consolidación (repetición, gramática y vocabulario).
  • Asignación de tareas o proyectos para activar la cratividad de los alumnos.
  • Atención al mundo hispano en su universalidad: textos, canciones, mapas, fotografías, contrastes lingüísticos...
á
Methodological Features:
  • Selection and gradation of materials (essentialy authentic) accordig to certain functional criteria.
  • There is a balance between activities which practice the four skills (speaking, reading, listening and writing) and mechanisms of consolidation (repetition, grammar, vocabulary).
  • Inclusion of "tasks" or projects to stimulate pupils creativity.
  • The Hispanic world in is widly studied through texts, songs, maps, photographs and illustrations and linguistic contrasts.