Cistella de la compra

La revolución del marketing.(Un manifiesto revolucionario para dominar

Autor Robert S. Shulman / Kevin J. Clancy

Editorial JAVIER VERGARA

La revolución del marketing.(Un manifiesto revolucionario para dominar
-5% dte.    16,83€
15,99€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial JAVIER VERGARA
  • ISBN13 9789501513875
  • ISBN10 9501513874
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 370
  • Any Edició 1994
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

La revolución del marketing.(Un manifiesto revolucionario para dominar

Autor Robert S. Shulman / Kevin J. Clancy

Editorial JAVIER VERGARA

-5% dte.    16,83€
15,99€
Estalvia 0,84€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Expone que, en el entorno actual, no hay empresa viable sin atención al cliente y sin la calidad del servicio que se debe ofrecer. Por ello, para poder estar presentes en un mercado cada vez más competitivo, las empresas tienen que apostar por la calidad del servicio, considerada por muchos autores como la 'quinta p' del 'marketing mix'.

Seccions

Màrqueting