Cistella de la compra

La auditoría de marketing

Autor J. Leppard / M. McDonald

Editorial DIAZ DE SANTOS

La auditoría de marketing
-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial DIAZ DE SANTOS
  • ISBN13 9788479781736
  • ISBN10 8479781734
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 312
  • Col.lecció DICCIONARIOS
  • Any Edició 1994
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Seccions

Màrqueting

La auditoría de marketing

Autor J. Leppard / M. McDonald

Editorial DIAZ DE SANTOS

-5% dte.    25,00€
23,75€
Estalvia 1,25€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

INDICE: Comprensión del proceso de marketing. EL proceso de planificación de marketing. Eliminando las barreras a la planificación de marketing. El clientey la auditoría de marketing. La auditoría del producto. Establecimiento de objetivos y estrategias de marketing. Publicidad y promoción de ventas. El plan de ventas. El plan e precios. Información de marketing. Implantación del plan de marketing.

Seccions

Màrqueting

Més llibres de J. Leppard, Liz Molyneux