Cistella de la compra

El tao de twitter

Autor Mark W. Schaefer

Editorial ANAYA MULTIMEDIA, S.A.

El tao de twitter
-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ANAYA MULTIMEDIA, S.A.
  • ISBN13 9788441534216
  • ISBN10 8441534217
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 166
  • Any Edició 2013
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

El tao de twitter

Autor Mark W. Schaefer

Editorial ANAYA MULTIMEDIA, S.A.

-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

¿Estás demasiado ocupado para ponerte a descifrar el aparentemente confuso mundo de Twitter? En menos de dos horas este libro te mostrará el camino: conocerás la mejor estrategia para conseguir el éxito personal y profesional con esta red social. Mediante ejemplos reales, y sencillos pasos, este libro te enseña: 
- Los secretos para conseguir la influencia en Twitter. 
- La fórmula que esconde cada éxito empresarial en Twitter. 
- 22 formas de conseguir una audiencia verdaderamente interesada. 
- Las mejores y más eficaces estrategias para la generación de contenidos. 
- 20 maneras de convertir Twitter en una ventaja competitiva.