Discurso publicitario. Bases simbólicas, semióticas y mitoanalíticas
Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL
-5% dte. 20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL
- ISBN13 9788415544593
- ISBN10 8415544596
- Tipus Llibre
- Pàgines 248
- Col.lecció PUBLICIDAD #
- Any Edició 2016
- Idioma Castellà
- Encuadernació Rústica amb solapes
Seccions
ComunicacióDiscurso publicitario. Bases simbólicas, semióticas y mitoanalíticas
Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL
-5% dte. 20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
La publicidad son sus discursos, su ambiente, sus medios, sus actores... y conforman un todo sociocultural compuesto por numerosos elementos que se estructuran con el objetivo unico de forjar un proceso de seduccion constante.