Cistella de la compra

Discurso publicitario. Bases simbólicas, semióticas y mitoanalíticas

Autor Pedro Hellín / César San Nicolás

Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL

Discurso publicitario. Bases simbólicas, semióticas y mitoanalíticas
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL
  • ISBN13 9788415544593
  • ISBN10 8415544596
  • Tipus Llibre
  • Pàgines 248
  • Col.lecció PUBLICIDAD #
  • Any Edició 2016
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica amb solapes

Seccions

Comunicació

Discurso publicitario. Bases simbólicas, semióticas y mitoanalíticas

Autor Pedro Hellín / César San Nicolás

Editorial COMUNICACION SOCIAL EDITORIAL

-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible en línia, però les nostres llibreteres poden consultar la seva disponibilitat per donar-te una estimació de quan podríem tenir-lo a punt per a tu.
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La publicidad son sus discursos, su ambiente, sus medios, sus actores... y conforman un todo sociocultural compuesto por numerosos elementos que se estructuran con el objetivo unico de forjar un proceso de seduccion constante.

Seccions

Comunicació