Cistella de la compra

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària

Autor Miquel Altarriba

Editorial TRÍPODOS

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial TRÍPODOS
  • ISBN13 9788493335137
  • ISBN10 8493335134
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 329
  • Any Edició 2005
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Publicitat

Què dir, a qui i per què: retòrica i redacció publicitària

Autor Miquel Altarriba

Editorial TRÍPODOS

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

En què consistia l'art del bon dir? Avui, argumentem millor de com ho feien els clàssics? Els retòrics feien brífings? La invenció o estratègia retòrica d'abans té punts de coincidència amb els documents de l'estratègia publicitària actual? La disposició clàssica equival a la fase creativa del discurs publicitari? Podem reconèixer els conceptes fonamentals de l'elocució -la coherència i l'eficàcia- en la publicitat? L'autor de Del pregó al web. Una síntesi històrica de la redacció creativa en publicitat (Papers d'estudi, 10), proposa a Què dir, a qui i per què una iniciació als principis de la redacció publicitària des del coneixement teòric i la pràctica de la retòrica. Perquè, si s'exerceix adequadament l'estratègia del pensament i del llenguatge, es fa evident que el discurs publicitari actual, tant en la concepció com en l'expressió, té més punts de coincidència amb les formes antigues de creació del discurs retòric clàssic del que els mateixos publicitaris imaginen.

Matèries

Publicitat

Més llibres de Miquel Altarriba