Cistella de la compra

Obsesión Alaïa

Autor Laurence Bénaïm

Editorial EDITORIAL SUPERFLUA

Obsesión Alaïa
-5% dte.    16,90€
16,06€
Estalvia 0,85€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL SUPERFLUA
  • ISBN13 9788494875236
  • ISBN10 849487523X
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 104
  • Col.lecció MODA Y MEMORIA #
  • Any Edició 2019
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica

Matèries

Disseny / Moda

Obsesión Alaïa

Autor Laurence Bénaïm

Editorial EDITORIAL SUPERFLUA

-5% dte.    16,90€
16,06€
Estalvia 0,85€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aun pudiendo compararse a los mejores couturiers por su técnica y haber triunfado como modista a lo largo de tres décadas, el mayor éxito de Azzedine Alaïa tiene que ver con su libertad: emigró, escogió su oficio, trabajó duro y centró su talento con rigor en el trabajo bien hecho. En contra de todo el sistema de la moda, desfiló cuando le convino, y con los años evolucionó.

En contraste con la austeridad que le caracterizaba, en los años ochenta Alaïa introdujo la sexualidad en las pasarelas con sus cortes ajustados y el realce de las curvas del cuerpo femenino, que constituyó su estilo personal. Un vanguardismo sexi que vistió tanto a Tina Turner o Grace Jones como a la burguesía internacional.

En este libro Laurence Benaïm evoca la ética creativa de Azzedine Alaïa, su sistema de valores, y la importancia que estos tuvieron para sostener una casa de moda única.

Matèries

Disseny / Moda

Més llibres de Laurence Bénaïm