Cistella de la compra

Veritablement global. Teoría i pràctica per portar la vostra empresa a mercats internacionals

Autor Anna N. Schlegel

Editorial LABREU EDICIONS

Veritablement global. Teoría i pràctica per portar la vostra empresa a mercats internacionals
-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. Un dels nostres llibreters ho aconseguirà per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial LABREU EDICIONS
  • ISBN13 9788412665901
  • ISBN10 8412665902
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 140
  • Col.lecció Banda Ampla #
  • Any Edició 2023
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Veritablement global. Teoría i pràctica per portar la vostra empresa a mercats internacionals

Autor Anna N. Schlegel

Editorial LABREU EDICIONS

-5% dte.    17,00€
16,15€
Estalvia 0,85€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. Un dels nostres llibreters ho aconseguirà per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

VERITABLEMENT GLOBAL és ideal per a líders de corporacions internacionals, membres directius, treballadors i estudiants, explica des de dins com penetren les grans empreses als mercats internacionals per oferir amb èxit els seus productes als clients de diferents cultures i idiomes. Tracta de tot el que cal saber per a globalitzar l’empresa de dalt a baix, com ara qui cal contractar com a membres d’un equip de globalització, com integrar la globalització en tots els departaments i com utilitzar la recerca de l’equip per forjar la presència de la marca en nous mercats. Aquest llibre ajudarà la vostra empresa a tenir èxit en una economia global progressivament competitiva i a establir els fonaments per passar de ser una empresa nacional a una marca internacional de referència.