A punt A1+A2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT
Vols recollir-ho a la llibreria?
Espanya peninsular
- Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT
- ISBN13 9788491912088
- ISBN10 8491912088
- Tipus LLIBRE
- Pàgines 232
- Any Edició 2021
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica
- Audiència Joves adults
Matèries
Mètodes De CatalàA punt A1+A2. Curs de català. Llibre de l'alumne
Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT
Vols recollir-ho a la llibreria?
Espanya peninsular
Detalls del llibre
A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats estimulants i variades, i una proposta de tasques finals en cada unitat permeten a l'alumne desenvolupar de manera eficaç i amena la competència comunicativa. Va adreçat a estudiants adolescents i adults de català que viuen tant als territoris de parla catalana com de fora, i fomenta el treball en col·laboració, que obre espais d'interacció i de negociació semblants als que els alumnes poden experimentar fora de l'aula.
A punt és un mètode d'aprenentatge de català, com a segona llengua, elaborat d'acord amb les directrius del Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües: aprendre, ensenyar i avaluar del Consell d'Europa, amb un enfocament basat en l'acció, en el qual la tasca és la unitat essencial per a la programació i l'ensenyament. Una estructura clara i sistemàtica, unes activitats estimulants i variades, i una proposta de tasques finals en cada unitat permeten a l'alumne desenvolupar de manera eficaç i amena la competència comunicativa. Va adreçat a estudiants adolescents i adults de català que viuen tant als territoris de parla catalana com de fora, i fomenta el treball en col·laboració, que obre espais d'interacció i de negociació semblants als que els alumnes poden experimentar fora de l'aula.