Cistella de la compra

Comunicación política digital en España. Del «Pásalo» a Podemos y de Podemos a Vox

Autor Víctor Sampedro Blanco

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Comunicación política digital en España. Del «Pásalo» a Podemos y de Podemos a Vox
-5% dte.    26,00€
24,70€
Estalvia 1,30€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491807681
  • ISBN10 8491807683
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 240
  • Col.lecció UOCPRESS. COMUNICACION #49
  • Any Edició 2021
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència General / Comerç
  • Rang Edat d'interès, anys Des de 16 Fins a 80

Comunicación política digital en España. Del «Pásalo» a Podemos y de Podemos a Vox

Autor Víctor Sampedro Blanco

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    26,00€
24,70€
Estalvia 1,30€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Entre 2004 y 2019, las movilizaciones digitales condicionaron las elecciones generales, minaron el bipartidismo y forzaron gobiernos de coalición inéditos. Desde el SMS «Pásalo» (2004) al 15M (2011), el tejido social lideró la tecnopolítica. El quincemayismo expresó un consenso masivo, transversal y contrahegemónico. Pero la comunicación política digital evolucionó en mercadotecnia electoral, bajo el control corporativo y estatal. Vox sustituyó a Podemos, rentabilizando el sistema mediático híbrido de televisión y plataformas-redes digitales. El corte de Internet, el 1-O en Cataluña, evidenció el control estatal de la Red. Y en paralelo, el periodismo digital ensayó protocolos y modelos que señalan los obstáculos y los retos de la comunicación política digital.