Cistella de la compra

L'educació inclusiva. De l'exclusió a la plena participació de tot l'alumnat

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL HORSORI

L'educació inclusiva. De l'exclusió a la plena participació de tot l'alumnat
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EDITORIAL HORSORI
  • ISBN13 9788412051964
  • ISBN10 8412051963
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 174
  • Any Edició 2020
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

L'educació inclusiva. De l'exclusió a la plena participació de tot l'alumnat

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL HORSORI

-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

A partir de les aportacions de diferents autors, tant del nostre país com europeus, el llibre planteja una reflexió sobre l´educació inclusiva, combinant elements conceptuals i propostes pràctiques. Què s´entén per inclusió? Hem avançat en la millora de les escoles des de la Declaració de Salamanca (1994)? Quines teories sustenten i guien les pràctiques inclusives? Quines són les barreres que enfronten els centres escolars i com es poden superar? Com utilitzar la cooperació entre els alumnes, entre docents i entre centres com a estratègies per a la inclusió? Quins instruments estan ajudant a les comunitats escolars a avançar cap a l´educació inclusiva? Aquests interrogants guien el contingut de les pàgines d´aquest llibre, que confiem que se sumi a les contribucions de tots aquells que assumeixen el repte d´aconseguir unes escoles on tot l´alumnat, independentment de les seves característiques i condicions, hi sigui benvingut i hi trobi les màximes oportunitats d´aprenentatge i èxit.