Cistella de la compra

Newsjacking posdigital. El secuestro de noticias en la estrategia de comunicación

Autor Patricia Coll / Josep Lluís Micó

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Newsjacking posdigital. El secuestro de noticias en la estrategia de comunicación
-5% dte.    15,00€
14,25€
Estalvia 0,75€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. Un dels nostres llibreters ho aconseguirà per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788491806110
  • ISBN10 8491806113
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 145
  • Col.lecció COMUNICACION #654
  • Any Edició 2019
  • Idioma Castellà
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència Professional / acadèmic

Matèries

Comunicació

Newsjacking posdigital. El secuestro de noticias en la estrategia de comunicación

Autor Patricia Coll / Josep Lluís Micó

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dte.    15,00€
14,25€
Estalvia 0,75€
Disponibilitat limitada, rep-lo en 7 dies. Un dels nostres llibreters ho aconseguirà per a tu.
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

El libro aborda la práctica del newsjacking como técnica de comunicación innovadora y creativa que parte de la actualidad para crear y difundir contenidos que capten la atención de los usuarios de las redes sociales y los medios de comunicación. En concreto, se describen y analizan los casos de las acciones «Mariano-Carles» de ByHours, «MasterChef» de InfoJobs, y «Másteres» de Holaluz. Desde una perspectiva integrada, estas acciones se plantean con una visión alineada con los objetivos de crecimiento del growth hacking y combinan técnicas de periodismo, publicidad, relaciones públicas y marketing digital.

Matèries

Comunicació

Més llibres de Josep Lluís Micó