Cistella de la compra

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament
-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ONADA EDICIONS
  • ISBN13 9788417050344
  • ISBN10 8417050345
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 304
  • Col.lecció LA NAU #19
  • Any Edició 2017
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica
  • Audiència General / Comerç
  • Rang Edat d'interès, anys Des de 16 Fins a 99

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

-5% dte.    20,00€
19,00€
Estalvia 1,00€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.