Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
Editorial EDITORIAL HORSORI
Vols recollir-ho a la llibreria?
Espanya peninsular
- Editorial EDITORIAL HORSORI
- ISBN13 9788415212423
- ISBN10 8415212429
- Tipus LLIBRE
- Pàgines 136
- Col.lecció Cuadernos de educación #
- Any Edició 2016
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica
Matèries
Didàctica GeneralAprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
Editorial EDITORIAL HORSORI
Vols recollir-ho a la llibreria?
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Aquest llibre reuneix, per primera vegada, evidències científiques del neologisme –creat per a l’ocasió– aprensenyar: aprendre ensenyant. Les recerques mostren que, en determinades condicions, l’activitat d’ensenyar –exclusivament humana– implica oportunitats d’aprenentatge per a qui la desenvolupa.
Si és així, per què no promoure que els nostres alumnes puguin aprendre ensenyant els seus companys? El llibre inclou pràctiques reals, en les quals –en escoles, instituts o universitats– els estudiants aprenen ensenyant.
I, els docents, per què no aprenem ensenyant els nostres alumnes? El llibre ofereix, des de l’evidència de la recerca, guies pràctiques per tal que puguem ensenyar aprenent, cosa que ens permetrà actualitzar els nostres coneixements i viure més plenament la professió.
En un moment que requereix formar-se al llarg de la vida, ensenyar i aprendre hauran de ser activitats quotidianes. Tots haurem d’aprendre i... ensenyar. Com, si no, podrem construir la societat democràtica del coneixement?