Cistella de la compra

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció

Autor Carme Montserrat / Ferran Casas / Mireia Baena

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció
-5% dte.    19,00€
18,05€
Estalvia 0,95€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA
  • ISBN13 9788499842936
  • ISBN10 8499842933
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 202
  • Col.lecció PUBLICACIONS DE L'IRQV #
  • Any Edició 2015
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció

Autor Carme Montserrat / Ferran Casas / Mireia Baena

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

-5% dte.    19,00€
18,05€
Estalvia 0,95€
Disponible online, rep el teu llibre en 24/48 h laborables

Vols recollir-ho a la llibreria?
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

La situació escolar dels infants i adolescents tutelats que viuen en acolliment residencial, o en família aliena o extensa, és poc coneguda i cau sovint en un terreny on la responsabilitat sembla correspondre sempre a un altre «departament», de manera que els mestres, els educadors i els acollidors es troben fent-ne front en solitari. 
En aquesta publicació, fruit del recull de dades efectuat durant cinc cursos escolars i d’un projecte pilot en col·laboració amb els departaments d’Ensenyament i de Benestar Social i Família, es mostra el clar desavantatge en què es troba la població tutelada pel que fa als seus itineraris i resultats formatius. S’analitzen les dificultats que tenen els alumnes tutelats en l’àmbit escolar i les diferències importants observades entre modalitats d’acolliment i en comparació amb la població general. S’aporten dades d’experiències de l’àmbit internacional i s’inclouen recomanacions per a l’agenda política, per a la pràctica professional i per a la futura investigació plantejant un repte: allò que fins ara ha estat vist com un «problema» hauria d’esdevenir, per a aquests infants i adolescents, una oportunitat.