Recursos i activitats per a l'adquisició dels sons de la parla en infants
Editorial EDICIONES LEBON
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
- Editorial EDICIONES LEBON
- ISBN13 9788492785377
- ISBN10 8492785373
- Tipus LLIBRE
- Pàgines 258
- Any Edició 2014
- Idioma Català
- Encuadernació Rústica
Matèries
Mat. Suport Fitxes ReeducacióRecursos i activitats per a l'adquisició dels sons de la parla en infants
Editorial EDICIONES LEBON
-5% dte. 33,00€
31,35€
Estalvia 1,65€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït
Espanya peninsular
Espanya peninsular
Detalls del llibre
Aquest llibre és una eina pensada per acompanyar l’infant en el procés d’adquisició dels sons de la parla de la llengua catalana, en interacció amb l’adult i a partir d’uns objectes senzills. Hi trobareu una guia didàctica que recull les indicacions per poder preparar Les Capses dels Sons i una proposta d’activitats amb orientacions per a la seva aplicació en diferents contextos educatius. És el resultat d’anys de treball d’un grup de mestres i logopedes. Les activitats s’adrecen a:
• Infants de 0 a 8 anys dins d´un programa sistemàtic d´aula per estimular la percepció dels sons de la parla.
• Infants els quals la via auditiva no els fa la funció adequada per adquirir el llenguatge oral de forma natural: nens amb sordeses pregones, sordeses severes i mitjanes i infants amb otitis o altres problemes d’orella mitjana.
• Infants que tot i ser oients, per un motiu o altre, mostren dificultats per aprendre a parlar i no incorporen els sons de manera correcta. Nens i nenes que mostren majors capacitats visuals que auditives i als quals costa l’accés al llenguatge oral.
• Infants amb necessitats educatives específiques que requereixen una estimulació de la parla i del llenguatge.
• També pot ser una eina útil per a la presentació dels sons de la llengua catalana a alumnes nouvinguts
• Infants els quals la via auditiva no els fa la funció adequada per adquirir el llenguatge oral de forma natural: nens amb sordeses pregones, sordeses severes i mitjanes i infants amb otitis o altres problemes d’orella mitjana.
• Infants que tot i ser oients, per un motiu o altre, mostren dificultats per aprendre a parlar i no incorporen els sons de manera correcta. Nens i nenes que mostren majors capacitats visuals que auditives i als quals costa l’accés al llenguatge oral.
• Infants amb necessitats educatives específiques que requereixen una estimulació de la parla i del llenguatge.
• També pot ser una eina útil per a la presentació dels sons de la llengua catalana a alumnes nouvinguts