Cistella de la compra

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys
-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial EUMO EDITORIAL
  • ISBN13 9788497664769
  • ISBN10 8497664760
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 152
  • Col.lecció DID. EIXOS #
  • Any Edició 2013
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

-5% dte.    18,00€
17,10€
Estalvia 0,90€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquest és un programa especialment dirigit a mestres d’escoles bressol. Conté propostes per reforçar les habilitats de pensament en infants de dos i tres anys; completa, així, el programa ‘Juguem a pensar’ i serveix d’introducció al projecte Filosofia 3/18.
Diversos estudis demostren que les experiències dels infants durant els tres primers anys de vida influeixen de manera decisiva en el seu desenvolupament. La infantesa és el regne de l'exploració, de situar-se en el món. La curiositat i la descoberta, en aquesta edat, són dos conceptes clau.
Aquest llibre ajudarà a estimular la capacitat investigadora dels nens i nenes a través de jocs, contes i pintura. L’autora proposa donar consistència i coherència pedagògiques a les experiències que ja tenen lloc a les llars d’infants. I ho fa partint de tres eixos de treball: potenciar l'oralitat (aprendre a escoltar, incorporar nou vocabulari); reforçar habilitats de coneixement (observació, classificació, precisió conceptual...); i preparar metodològicament per a la recerca (seure en cercle, parlar d'un en un, seguir un fil temàtic...).