Cistella de la compra

Competències bàsiques per parlar i escriure ciència a l'educació primaria

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

Competències bàsiques per parlar i escriure ciència a l'educació primaria
-5% dte.    12,00€
11,40€
Estalvia 0,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

  • Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT
  • ISBN13 9788495988867
  • ISBN10 8495988860
  • Tipus LLIBRE
  • Pàgines 200
  • Col.lecció Premis
  • Any Edició 2008
  • Idioma Català
  • Encuadernació Rústica

Competències bàsiques per parlar i escriure ciència a l'educació primaria

Editorial ASSOCIACIÓ DE MESTRES ROSA SENSAT

-5% dte.    12,00€
11,40€
Estalvia 0,60€
No disponible, consulti disponibilitat
Enviament gratuït a partir de 19€
Espanya peninsular
Enviament GRATUÏT a partir de 19€

a Espanya peninsular

Enviaments en 24/48h

-5% de descompte en tots els llibres

Recollida GRATUÏTA a llibreria

Vine i deixa't sorprendre!

Detalls del llibre

Aquest llibre parteix del procés i els resultats d?una recerca interdisciplinària en l?àrea de coneixement del medi natural i social que s?ha portat a terme en cinc centres d?educació primària. En cada un d?aquests centres s?ha treballat el discurs científic i lingüístic tot posant un èmfasi especial en les capacitats cognitivolingüístiques que són més habituals en l?ensenyament i aprenentatge a l?educació primària, com són la descripció, l?explicació, la justificació i la interpretació. Aquestes han de permetre a l?alumne aprendre a argumentar com a base per rebutjar els dogmatismes i per poder participar activament en una societat democràtica.
Una experiència que es desenvolupa en dues parts: una primera centrada en el marc teòric, en la qual se situa l?estudi en el seu context educatiu i de relació com a punt de partida; i una segona part on s?exposen fil per randa les diferents experiències desenvolupades als centres. Una recerca que ha portat els autors a afirmar que l?ús de la llengua en l?aprenentatge de les ciències socials i naturals és un factor determinant de l?aprenentatge significatiu i de la formació del pensament científic, social, crític i democràtic.